Săptămâna a doua a provocării Hug my Home.

Este săptămâna când intrăm în bucătărie. Nu știu cum este la voi însă la mine, mult, mult timp, bucătăria a fost un haos, cât au fost copiii micuți. Acum, când s-au mai mărit, pot spune că arată mult mai bine, chiar dacă mobilierul este vechi și nu are suficient spatiu de depozitare.

Acum am o bucătărie cât de cât ordonată si curată. My secret?

Am pus pe toată familia să se implice dar, am început să debarasez la fiecare 2-3 luni. Am eficietizat spațiul disponibil astfel încât să am loc de pregătit mesele familiei așa cum îmi place. Eu ca eu, dar când gătește fiul meu sau soțul, pff, ei au nevoie de tot spațiul din bucătarie, nu mai spun că chiuveta e veșnic plină.

So, ce avem de făcut în această săptămână?

  1. Ne debarasăm de caserole din plastic care sunt fără capace sau sparte sau orice altesisteme de depozitat ce nu le folosim de mult timp. Eu, la debarasarea precedentă am golit multe caserole si le-am ținut 3 luni așa goale, acum e timpul să le dăruiesc.

 

2. Debarasează-te de căni sau pahare care sunt desperecheate sau ciobite.

3. Deschide toate dulapurile și găsește 15 lucruri de dat afară.

4. Eliberează, debarasează și rearanjează blaturile bucătăriei.

5. Folosește o plasă și pe repede înainte, mai găsește 10 lucruri de scos din bucătărie.

Nu e panică man, ai timp la dispoziție 7 zile, a câte 30 min pe zi să te ocupi  doar de bucătărie!

clutterbug.ca
Sursa

Hai că e simplu, așa-i?

Urmează baia, în cea de-a 3 a săptămână a provocării Hug My Home.

Sunt Elena și te îmbrățișez cu drag!

Spor și energieee…

Dacă îți plac articolele și ideile mele abonează-te! Mă mai găsești pe Instagram pe Acasa_cu_mami iar pe YouTube sunt tot acasacumami

Cu drag,

Helenita!

 

 

 

 

2 COMMENTS

  1. you did it!!

    Eu am facut imediat dupa ce discutaram pe grup, si vazut ideile la tine. Cum nu am bucatarie mare, in 1 -1.5 ore (mai mult de o ora dar nu au fost 2 ore) am scos tot, sters, si pus inapoi, dupa regula lui mari kondo: “nu imi place? merci si bye bye” si grupat pe categorii. Am pus niste cartoane, 2 lazi de plastic, sa le tin mai bine grupatele impreuna si sa fie si pe vertical, unde nu am stiut sa pun pe categorii am pus pe dimensiune, si dintr-o data, MINUNEEE, stiam fiecare piesa unde sa o pun inapoi dupa gatit. Ba mai mult, si sot si copil au reusit sa gaseasca ce aveau de gasit si mai ales sa le puna inapoi, semn ca am reusit sa potrivesc fiecare la locul lor.
    Minunea cea mai mare a fost ca am ascultat pe Mari Kondo si nu incercat sa fac tot eu singura cum fac de obicei si lasat si sotului sa isi aranjeze el dulapul cu pahare de bere, cafele, cesti, ca doar el le fol.cel mai mult. Ba mai mult, nu i-am zis nimic, dormea/citea cand facui eu ordine – a facut din proprie initiativa a 2a zi si mai mult, si-a aruncat 2 pahare urate, si descoperit 2 de vin pe care nu le-am folosit de ani de zile, dar le-am scos de atunci la masa.
    (intre timp fiica mea mi-a permutat cutiile pe acolo, dar nu e bai, e dragalasha foc 😀 )

    De atunci nu am mai ordonat/aranjat deloc – de obicei in bucatarie am nevoie continuu sa le “inghesui”.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.